Alla inlägg under november 2007

Av i0s - 30 november 2007 22:10

Man kanske ibland hoppas på för mycket, jag vet, hopplöst fall doktorn grät. Man känner sig rätt så lurad  av sig själv och allt är upp och ner, som en bergodalbana. But i know it, so well that i almost cry. Just nu känns allt hopplöst. Tankarna flyger genom huvudet, man vet nästan inte vad man tänker, man bara gör saker utan att tänka sig för. yeah yeah, finns inte så mycket mer att göra åt de. För sluta att sluta tänka de går ju inte, alltid tänker man på något. Nu ska jag sluta beklaga mig, och gå till mamma och pappa och mysa:)


Out and over.

Av i0s - 28 november 2007 16:14

Idag har jag varit med Malin på ikea en sväng, köpt lite saker.
Sen ska jag och mamma hem till Malin för mamma Ewa ska ha ljusparty;P
Och nu sitter jag bara och väntar på att min käre bror ska komma hem så han kan färga håret på mig:) Kommer ha en rätt lyckad kväll ändå:)

Något sätt hoppas jag på att allt ska bli bra, men samtidigt vet jag att det är hopplöst. Men en sak som är sant är att jag saknar dig otroligt mycket. Och deppa järnet spelar ingen roll när du ändå inte är här, life go on. Du betyder för mycket för att bara förvinna. 


"Är förlorad och förförd, jag är skakad och berörd
Hjärtat slår så hårt, låta bli dig blir för svårt
Och jag tror du ser att jag faller mer och mer"



Out and over.


hm

Av i0s - 27 november 2007 16:43

Janu har de hänt en hel del och vissa saker är bra och vissa inte.

Vissa vet man inte hur man ska formulera vissa saker. Man får bara leva och sen får man helt enkelt forma livet efter hur man vill ha det. Det har väl en del bra saker, men det kan få en att fundera rätt bra. Men om det är positivt eller inte det har jag inte kommit fram till än.


Men men vi får väl se hur de blir med den saken.


out and over.



18.56

Hm sitter på praktiken och lallar på, finns inte mkt mer att göra än att sitta framför datorn, ska väl åka iväg runt halv 8 igen. Sysselsättning på högsta nivå:) Åke och jag vi har kul vi må ni tro. nu flippar vi ut och har kul.

Fast olika tankar rullar omkring i huvudet, och de gör ingen nytta.


Stupid stupid thought!!


out and over.


 

=)

Av i0s - 2 november 2007 14:45

Igår var det en riktigt bra dag:) först på roadtripp med tjejorna:) sedan var jag och bror min och hämtade lill kissen Oscar mozart :)

Längtar efter min humilibumeliboll! vi kanske ses nästa helg love:) I <3 you






Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards