Alla inlägg under juni 2009

Av i0s - 30 juni 2009 03:28

Ibland önskar jag att du ändå förstod och tog mig på allvar när jag säger hur jag mår över saker och ting, allt är inte lätt och faktiskt så mår man kanske inte bra utav allt...

Och att man aksnke ber om saker för att försöka komma upp på fötter vore inte så svåra att uppnå tycker man. Men man ska inte begära för mycket tydligen. Det är inga JÄVLA hormoner som många tycks tro. Allt är inte så jävla lätt bara.


Rätt ofta önskar man att man hade gjort saker och ting annorlunda. Och just nu är den känslan rätt stark.



Hoppet är väl det sista som överger en.


:)

Av i0s - 10 juni 2009 11:43

Det är inte många bara få:)

"Le det får människor att undra vad du tänker på"

Var det en människa som sa till mig en gång och nu så börjar jag förstå vad den menade. Insikter i livet blir bara större och mer.

För vad hjälper det med att man skriker och är otrevlig med folk även om dom förtjänar det så finns det absolut ingen anledning, Absolut ingen!

Man kommer längre med ett skratt och ett trevligt bemötande.

Sen känner jag lite så här för människor som säger att alla ställen är förjävliga och att man inte får hjälpen man vill ha, men jag tror fortfarande på att alla beror på en SJÄLV inte kanske dom i den andra änden av telefonen, men sen är det inte alla utan även dom som sitter där kan vara förjävliga men samtidigt det hjälper en inte till att får fram det man vill om man skriker och lever om!



På måndag börjar allvaret, ska jobba hela sommaren och det ska bli det bästa på länge.



Blir bara mer och mer förvånad över att man mår bättre och bättre även fast vissa dagar vill man bara spotta på människor, de är bara att borsta av axeln och fortsätta framåt:) varför samla på sig det negativa folk kan ge en, iställe för att umgås med dom som faktiskt kan ge en något positivt?

Jag har det jag behöver i livet, trygghet,kärlek alltså ett bra liv!

4/5

Av i0s - 4 juni 2009 14:48

"Det som gör dig olik mig är att vi är inte det vi kan utan det vi väljer"




Av i0s - 3 juni 2009 22:52

Ibland vill jag bara kräkas på folk, och just nu är ibland jämt!

Vissa tror att man är dummare än vad man är men de får stå för dom.

BLIR BARA SÅ JÄKLA LESS!


Längsta ordet som flyter ur munnen är : punggungningsmotagningsföreståndarinna!


Some thing i just hate, och just nu är det en jävla massa skit, ljug.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards