Alla inlägg under maj 2008

Av i0s - 23 maj 2008 22:02

J:Peterus stick ut huvudet och dra igen tanklocket!

Han sticker ut huvudet genom fönstret och stänger tanklocket:P

haha vilken man!



Me like sweety!

Av i0s - 18 maj 2008 15:28

FLICKOR NI ÄR VÄRD MEST!!! ni betyder superduper <3

Av i0s - 15 maj 2008 00:09

jajjamen, nu så blev man inlagd ska göra en rolig grej imorgon alltså en kamera någonstans. Ligger bredvid en tant som snarkar, skriker om lyse och luktar piss, tur man är van vid pink lukten, men men roligare hade man kunnat haft eller ngt. Skulle nog ha valt att åka hem ist, inte kul att ligga här ska jag säga, men men man måste ju bli bättre ngn gång. För hoppningsvis. jaja skit samma, i hate this. Känner inte mig så jävla sjuk men samtidigt är de bättre att kolla upp de hela. Lär ligga vaken hela natten iaf, hatar att sova borta. Och en stor jävla finne har jag fått dessutom. Medans jag ändå klagar så kan jag berätta det med.


men men have a nice life de ska jag ha imrogon iaf...


Tack bäs för glassen förut idag.

Av i0s - 14 maj 2008 12:52

lite krepigt har det varit den senaste tiden, och idag blir man nog inlagd på sjukan pga mina fina hela tarmar? men vi får väl se hur det går med de. jaja, ska åka in ikväll på akuten och se förmodligen blir det så och dom på sjukan tyckte att jag skulle göra det, jag vägrar ligga där och känna mig mer sjuk än vad jag är?! aaaaaaaahrdggbf damp damp damp damp damp. Sen så ska jag göra lite mer. Jajjamen dricka kaffe och äta kattmat. Skiter i vilket nu. HELA jävla livet går åt helvete nu för tiden ingenting funkar. Fuck fuck fuck! skiter i de hela. JAjjamen nu ska jag åka och göra något "ROLIGT" eller inte. Hoppas att det inte blir fel.

Av i0s - 12 maj 2008 17:40

Jajjamen, i hate this fucking. fan va less jag blir, jag vill fan göra något åt mitt liv, men nu skiter jag i detta. Bara en jävla massa skit. Fan orkar inte engagera mig längre. livet går vidare,




Jag älskar.......

fel av mig.

Av i0s - 11 maj 2008 17:20

Today jag har inte gjort så mkt, har väl mest degat ute i berga en stund. Sedan så ska jag ställa mig och laga mat. Snart så kasnke man kan göra ngt vettigt. Helt sjukt vad tiden går fort. Ibland undrar man faktiskt vad man ska göra eller vad man har gjort? jag vet inte vart jag ska börjar riktigt. Kanske ska börja med att man kanske till och börja med mår lite bättre än förut? Fast man vet att när det blir framgång så kommer även nergång. Men det är som valnligt det. Som vanligt så är det väldigt mycket som snurrar i huvudet, men jag får aldrig ordning på mina tankar. Visst har jag fått det ibland men sällan att det brukar lösa sig på bästa sätt. Tankar som bestrider mellan drömmar och verklighet gör det mycket svårare att inse vad man egentligen vill göra med sitt liv. Ska man välja mellan att stanna och försöka eller ska man ta en annan väg och göra andra saker eller vågar man verkligen chansa på det man har ? Eller vill jag bara fly från verkligheten och leva i mitt liv så som jag alltid har gjort? Men ibland kankse man måste se över vilka val man väljer i livet med. Men samtidigt så vill jag inte hellre än att göra alla nöjda och glad. Men det går inte alltid att göra så heller, tråkigt nog men samtidigt så är man en egen indivd med egna val. Visst känns det förjävligt men samtidigt så måste man prova.


Tråkigt nog är jag kanske inte den du söker? Men det är kanske jag som söker mig själv mer än annat just nu.

Den här jävla identitetssökandet gör mig galen. Varför kan inte man bara vara den man vill vara, nog för att jag är mig själv när jag är med andra men jag kan inte dela mitt inre med många, hur mkt än jag försöker så går det inte. Nog vill man men ändå inte. Men kanske försöka går?

Jag vet att jag kommer banga ur det jag säger men det är som vanligt. Tyst som en mus och accepterar men gnäller och klagar. Men för mig verkar det vara väldigt svårt att göra något åt det jag klagar och gnäller över. Men det är som vanligt det.


Jaja fått ur mig en del saker som har gjort tanken rätt stor.


Jajjamen nu ska vi sluta klaga här och försöka göra ngt bättre utav det.


"ursäkta men är du klar snart?"


Outandover


PussdåH

Av i0s - 7 maj 2008 10:40

Jadu, livet leker? ja eller hur var de nu man uttrycker sig? till det bättre eller sämre? jag vet inte. allt går som en bergochdalbana från mig till sandra, bollplank, kallas det.


Jajust igår så tutade jag på tonfisken och mammilla, men dom hann nog inte se vem det var! hihi;P



Sandra sitter bredvid och gör vårat skolarbete jag softar som vanligt, väldigt ovanligt ? näe, eller ja kanske näe?:P haha



Love this life or not? eller jag vet itne? kasnke,kanske inte.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards