Alla inlägg under januari 2008

i0s

Av i0s - 30 januari 2008 17:24

dagen, hmm, jaja har varit på en rundtur först på norra sen södra och sen så blev de bergafjärden.. helt komiskt;P men men spänt enda ordet jag kommer på förtillfälle:P

Av i0s - 27 januari 2008 18:56

Jahaja.Haha de pirrar i magen! vrålmycket... Haha tina var väldigt poppis för mig och sandra ikväll, vrålterra ;P men så går de utan kaffe och ta de på kinesiska och hebreiska så de blir rätt:D eller hur var de tina?!;P


Jajamen, nu sitter man och väntar till kl 9;P då kanske det händer nåååågot väldigt spännande;P me like me like, sandra är ett vrålåk har jag fått hört;P hihi:D


johi! nä undra sa flundra om sandra är en fiskmås?!;P de kan vara så:) men de är inte rätt hon är en humla som surrar och snuttar som fan på kuddarna och snauusen;P


Även att rickard ska få vara med här i bloggen, haha! nu är du vrålkändis!


Aja men nu ska jag köra ett vrålåk!


out and over hörs!

Av i0s - 26 januari 2008 17:10

Jahapp nu sitter man här och tittar runt, hade jäkligt kul igår?! eller...


jaja, till de roliga och de är att kan inte släppa att de var just de som gör att du beter dig som du gör. Men men som man brer smöret på mackan så kan man äta den med.

Eller nu är de bara han ska jag ha!;P


Eller vad skadu sandra? kankse såkandetgåutankaffe.

i0s

Av i0s - 25 januari 2008 21:19

jajjamen nu sitter man hos sandra dårå;P
helt sjuk samtal jag hade, första gången jag kunde vara riktigt seriös på länge och verkligen säga vad jag tyckte och tänkte när de handlade om vissa saker. men va fan, lika lite tar de på mig som vanligt...kasnke lite mer än annars. När du ligger där så känns allt så bra, vet inte varför. men jaja klaga vidare josefine. :)


topoftheline va?! haha lite nu ska jag ha kuk elller jag menar kul:D med vrålsandra:P haha:D om inte annars så är de inte stjärnstopp för oss:D yiiiiihaaaajoooo. haha :D

Pusskram, hihi,

Av i0s - 24 januari 2008 14:11

hejpa! Humlan som write:ar på jossans blogg! TOPOFTHELINE vrål hett!

Nu kan jag ta mig friheten att skriva precis vad jag vill! men jag ska vara snäll idag (?!) =) Sitter på tråk lektionen Frsikvård och nördar !

Kommer en bild på girlsen senare :) Puss på det som står högst upp när du plockar blåbär!



sandriuuui. looka at me va?!

i0s

Av i0s - 23 januari 2008 11:54

Jaja, nu är man här på skolan. Vill inte kliva upp imorse, såg så skönt ut och ligga kvar i sängen under täcket, arhwg seriösa fel jag måste ha. Men de har sin bakgrunde det. Vill tillbaka under täcket!!



Dåligt halv taskig bihålsinflammation jag har, känner ingen smak på de jag äter eller luktar på. Lite less jag blir på de.


aaathdng de pirrar i kroppen på mig varje gång jag ser dig, vill ha dig pucko... som sagt så ligger de till.


out and over hejpa

i0s

Av i0s - 19 januari 2008 17:12

Fyfan vad jag är patetisk jag är. Jajjamen, flytta härifrån och skaffa mig ett nytt liv ska jga göra.

i0s

Av i0s - 18 januari 2008 08:50

Något less jag känner mig, allt är bara skit. Du är bajs! Hade hoppas att du hade sett, men tydligen inte.



fuckfuckfuckfuck! kan man bli mer less än så här?!

Trodde de skulle bli en bra dag men tydligen inte.

De är för mycket ihuvudet, jag önskar bara att du

skulle se hur mycket jag tycker om dig, eller man

kankse kan säga kär, skitsamma de är mycket iaf




Ovido - Quiz & Flashcards