Alla inlägg under februari 2008

Av i0s - 28 februari 2008 21:59

HAHA imorgon blire stockholm med sweety, och där ska vi träffa weeny, ska bli grymt kul!!


Idag så har jag ätit lunch med min morbror, tack för den!:) me like my morbror! sen så blev stan med  sweety, hur kul som helst eller vad säger du?! sedan blev det världens sötaste linus sväng:) och lite plugg dådå, har jobbat ikapp allt nu. Förjäkla skönt!


nä undra sa flundra om jag ska göra lite till läxa;P haha Men Puss DÅH


hörs när jag kommer hem!:D underbara människa!


Men hejdå sundsvall och hej stockholm!
ta´t de great! Puss DÅH!

Av i0s - 27 februari 2008 11:00

Hur bortskämd är jag?Jag har en :
[X] mamma
[X] pappa
[] styvmamma
[] styvpappa
[] styvsyskon
[X] bror
[] syster
[] brorson
[] systerdotter
[X] mobiltelefon
[] eget badrum
[X] eget rum
[] swimmingpool
[] badtunna
[] hot tub
[X] gästrum
[X] dator
[X] TV
TOTAL: 8

[X] säng större än normalt (Dubbelsäng)
[X] mer än 4 par skor
[X] solglasögon
[X] klocka
[X] mp3spelare/ipod
[X] en fungerande PS2
[] Nintendo Wii
[] xbox som funkar
[] nintendo 64 som funkar
[] gameboy/advance
[] gamecube
[] nintendo ds
TOTAL: 6

[X] pokerbord
[X] basketkorg
[X] hockeyspel
[] biljadbord
[] fooseball
[] fotbollsbord
TOTAL: 3

[X] nattduksbord,
[X] stereo på rummet
[X] CD spelare
[] har något klädesplagg från Abercrombie och Fitch eller Hollister/ AE
[X] dina föräldrar har gett dig kreditkort/atm kort
TOTAL: 4

[X] jobb/sommar jobb
[X] shoppar minst en gång i veckan
[X] har dyr parfym.. inte överdrivet
[X] AIM/MSN
[X] kamera/video kamera
[X] telefon
TOTAL: 6

[X] skoter/motorcykel/bil/fyrhjuling
[X] gitarr/trummor/basgitarr .
[] piano/Keyboard
[X] något annat instrument
[] varit på en kryssning
[X] rest utomlands
[] haft en personlig tränare
[] dyra smycken
[X] träffat en kändis
TOTAL: 5

[X] platt/locktång
[] har varit i en slagbur, som är till för baseboll
[X] har 1000 spänn på dig just nu
[X] kreditkort, debetkort eller bankkort
[X] rest i Europa
[] varit på Hawaii
[] varit i USA
[X] varit i Asien
[] varit i Australien
[] varit i Afrika
[] varit i Sydamerika
TOTAL: 5

[X] föräldrarna har bil
[] jet ski/båt
[] husbil/vagn
[] sommarstuga
TOTAL: 1

[X] hemmagjord mat nästan varje dag
[X] suttit i en limo
[] suttit i en helikopter
[X] äger en videokamera
[X] egen laptop
[X] egen dator
TOTALT: 5

TOTAL SUMMA: 43

1-23 = GHETTO-KID
24-33 = vanlig
34-40 = bortskämd
41+ = överklassens snobb

Haha sandra är du mer bortskämd än mig?! så jäkla kul de kan bli;P

Av i0s - 27 februari 2008 10:20

Jahapp ett tag sen nu, har varit lite upptagen med annat;D haha men men som sagt tiden som har gått har varit jäkla de roligt:) har mesta dels tat de lugnt och bara varit allmänt social som är rätt ovanligt för min skull då;P haha men men sedan så löser sig allt med lite tålamod och sötsaker! Eller hur då sötöga?! hihi;P förjävla gofis den dära är :D hihi

Sen på fredag så åker jag och sandra till stora staden och hur länge vi blir där är det ingen som vet;P hihi! kul som fan ut och ha de för fan kul, helt topoftheline! haha sen får jhag inte glömma bort teeeeeenia dårå, henne ska vi oxå träffa där nere! hihi!


sweety<3

PussDÅH!

Av i0s - 16 februari 2008 22:36

jadu blåmärken och spy skum thats the way aha aha i like it:/ eller hur var de där nu igen? finns några ord som beskriver mig igår, för full,för jobbig, äcklig och nästa alkolist:D och självklart före 11 är det hem nästan varje gång som gäller för josefine!;P men som sagt smygalkis:/


Jamen iaf till saken hör att ska jag bara ställa upp och vänta på min tur?! fattar inte riktigt det där... Känns inte speciellt bra men vad ska jag göra?

Jaja klaga och klaga det kunde ha varit värre.... Jajjamen, problemet är väl I,me and myself?:D thats the way aha aha i like it!



haha jadu valdemar, vad säger du ska vi kolla läget på andra sidan sängen today eller?



Haha, idag har det varit en relativt lugn dag:D hihi inte så mkt röra på sig med kul har det varit iaf:D



jajjamen nu så ska jag spela tvspel med mig själv!:D haha


Puss DÅH!

Av i0s - 15 februari 2008 15:04

Haha idag har jag varit på sjukhuset och blivit tagen som knarkare;P men men som sagt sen ska jag tillbaka på onsdag på;) sen så gick jag och sandra och kollat efter sommarjobb och tror du vad som händer vi får ett jäkla bra sommarjobb!:D haha vi är bäst:D men som sagt man så ska vi ut ikväll och fira och bli full:D haha och räkor har vi köpt hur kul som helst;P haha värsta super glad man kan vara, dansar och ser jävliga ut:D haha hur superbra som helst!!:D hahaha jobba tillsammans sandra hur bra är inte de då?! haha lite nice vi ska ha de i sommar:D:D hahaha



uppdatering senare eller imorgon! 'pussDÅH!

Av i0s - 12 februari 2008 22:08

Jahaja nu sitter man här igen. Lite roligt är de iaf, hoppas verkligen på mer men får låta de vara så nu ett tag.jajjamen, PussDåH!

Ovido - Quiz & Flashcards