Alla inlägg under april 2009

Av i0s - 17 april 2009 10:27

Ibland vet jag inte vad jag ska tro. Är de ren flaskhet eller är det en sann människa därbakom eller är det bara en ren nyfikenhet hos oss människor som gör som vi gör?

Det har jag grubblat på en bra stund.

Djur lär sig snabbare än människan man testar en gång, inte två.

Men människan är för nyfiken för att inte lära sig av sitt misstag första gången eller så är vi jävligt DUMMA och har ett värdelöst tankesätt!

Man gör sina egna vägar i livet, smarta vägar eller inte. Men är människan ett stort djur med ett smartare tankesätt?



In med solen och ut med värmen.



Av i0s - 5 april 2009 19:47

Ju äldre man blir dessto mer erfarenhet får man av människor som gör intryck på livet. Och man lär sig av det med vilka man kan ha att göra med, vilka som ger en positiv energi osv.. Framför allt lär man sig vilka som ger och tar men dock med många misstag så lär man sig vilka som tar och ALDRIG ger något tillbaka.

Just nu så är jag väldigt glad över att jag vet vilka som jag kan lita på.



Snart är de påsk och då blir de ett massa runt farande. Kan blir rätt kul men ja om jag får bestämma så går jag gärna och kryper ner i en säng med massa godis och film;P



Just nu är min stjärna bland de bästa! Just nu känner jag att han ger mig så mycket mer än han någonsin gjort. Sen så har jag en familj (+mormor,morfar,moster, ingift morbror) samt vänner som ställer upp för mig och det känns hur underbart som helst! Jag måste vara väldigt lyckligt lottad här i livet som har en sådan uppsättning av folk som bry sig.



Inom några veckor kommer det komma upp några nya bilder..


Idag fick jag en flashback av en grannes katt som såg exakt ut som min myspys kisse, fast det var länge sen han kunde gå på sina vackra ben.

fast jag har dock en helt underbar kisse nu med, samt hamstern häffa och råttan Pepen:) Fast jag skulle kunna byta hela mitt liv mot att få träffa min myspys igen även fast de är omöjligt så önskar man ändå.



Linus, jag älskar dig...





Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards